مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی مبانینظریوپیشینهتحقیقکنترلکیفیتومدلتعالیسازمانیمبانینظریوپیشی-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 64
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی
فصل دوم. ادبیات تحقیق 10
2-1- مقدمه 11
2-2- مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع 11
2-3- گروه کنترل کیفیت (QCC) 12
2-4- تاریخچه جوایز کیفیت در ایران 13
2-5- تاریخچه EFQM 14
2-6- تاریخچه مدل تعالی در جهان 15
2-7- تعاریف تعالی 18
2-8- مزایا مدل تعالی سازمانی 19
2-9- نقاط ضعف مدلEFQM 20
2-10- جایزه ملی کیفیت ایران INQA 21
2-11- آشنایی با تعالی سازمانی 21
2-12- اهداف مدل سرآمدی EFQM 21
2-13- نمایی از مدل EFQM 22
2-14- معیارهای تعالی سازمانی مدل EFQM 22
2-15- دلایل انتخاب مدل تعالی در ایران 26
2-16- پیشینه تحقیق 27
2-1- مقدمه
دکتر حیدر امیران عضو هئیت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر عامل شرکت مشاورین کیفیت ساز،در مقدمه کتاب راهنمایی گام به گام سرآمدی سازمانی بر اساس مدل های EFQM/INQA می گوید:
وقتی به حرکت های کیفیت خواهی در ایران نگاه می کنیم ،پی می بریم که ما در زمینه مفاهیم کیفیت یک قصور بزرگ داشته ایم و آن اینکه متاسفانه اقدامی برای بومی کردن مفاهیم عمدتا وارداتی کیفیت (که صد البته ضروری و لازم هم هستند) نکرده ایم و این خلائی بسیار بزرگ است که هر روز عمق آن بیشتر و بیشتر می شود .